Bara som en parentes...

...när jag satt i soffan i godan ro igårkväll så hamnar jag plötsligt på en kanal med ett känt ansikte. Jag hajjar till. Är det möjligt? Så glider kameran till nästa kända ansikte. Jag kan inte tro det. Det är ju.. Det ser ut som.. The IT Crowd, säsong 2!!! Som jag har längtat! Fy satan vad roligt det var när vi såg det i England för första gången. Vi satt där med Sigrid, Karina, Signe och alla de andra förstås :)
En av höjdpunkterna på våran vistelse är självklart då vi såg Moss på tunnelbanan. Northern Line. Den svarta. Det var coolt...

Och den otroligt nördiga bilden på mig och kändisen är såklart på en annan dator. I Sverige.. jaja, man kan ju inte få allt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0