Blue

Ja, jo, jag känner mig lite nere just nu. Allt händer på en gång känns det som. Och i tider som dessa brukar jag peppa mig själv med lite musik. Det finns ju trots allt sånger kvar att sjunga än.. ;) Det är ju bara typiskt att den musik som jag tycker är bäst just nu är Sveriges i särklass deppigaste band...

Men de är ju för härliga. Lyssnade på så hög volym i min stackars iPod att kollegorna mer eller mindre ofrivilligt började digga. Kent har en hel del låtar som jag tycker att man bara Måste maxa på. Palace & Main är en av dom. Passande låt eftersom jag faktiskt jobbar på flygplats och ibland finner mig själv stå och vänta på känslan. Idag var det bland annat känslan innan en nysning som jag väntade på. Tydligen såg jag totalt mongo ut där jag stod o väntade.

Men det får man ju bjuda på.


image113

En gammal godingbild från en svunnen tid. Personen på bilden är min bäste vän Göran. Den som håller i kameran, ja det är jag.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Det finns alltid sånger. För alla tider i livet. Och så länge det finns sånger så tänker iallafall jag fortsätta framåt, ett steg i taget. Hang in there! :)

2008-01-19 @ 21:00:26
Postat av: Din bäste vän

Precis bakom krönet finns jag, där molnen skingras och solen går upp. Och alltid har vi sånger kvar att sjunga. LÖK AND LARS FOREVER !!

2008-01-21 @ 13:47:48
URL: http://mariabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0