Helloooo Deniiiise!

Frågan lyder, var är du nu då? Jo jag har alltså flytt Sveriges vida vidder och bosatt mig i en liten ort  ca 5 mil utanför Oslo. Varför kan man undra? Jo, jag och min pojkvän prövar lyckan på Norges huvudflygplats, även känd som Gardermoen. Än så länge går det väldigt bra, även om man längtar till Sverige och dess folk. Men snart är äventyret över och då är det dags för nya upptåg :)

Thanku for asking :)

Och btw, den bästa anledningen för att låta bli att banta är inte helt otippat, "För att det är så jävla gött med lök*!"

*lök i det här fallet kan betyda både den traditionella matvaran lök och ett ord som är svensk slang och betyder 'slappa'.



Ang. rubriken; jag kunde inte låta bli. Göran är en av få som förstår skämtet ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå jaaa :) "Det där var nåt intääärnt" säges på gnäll ;) Lite avis blir jag ju på dig som känner en Denise till :p Du är nog den enda som fattar VHE på min blogg hihi

2008-01-12 @ 17:24:02
URL: http://mariabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0