Hemma!

I Sverige! Fy fan vad gött :) Jobbade igår morse o sen blev det hemresa med älsklingen och nya skivor. Stannade till i hans hemstad för att vila och fräscha upp sig. Och för att spela Wii såklart. Fy fasen vad bra jag var :P Första gången jag provade detta fantastiska spel. Första kastet på bowlingen blev en strike :P Det var najs var det. Spelade tennis och baseball tills det värkte i armarna.

Sen blev det hem till min region. Det är mörkt här i Värmland, så slet med mig en ficklampa och stegade ut i den nyhyvlade skogen. Höll på att trilla ner i ett hål när jag skulle försöka se cool ut och inte stappla över alla fällda småträd. Mötte familjen i den nya fräscha sporthallen och vi såg på fantastisk innebandymatch med minsta syster som tvåmålsskytt. Yay! Det var så spännande så man nästan dog.

Just nu sitter sagda syster på golvet med en trasig kaffebryggare som hon försöker laga. Den bara ångar.

Jessicas film togs emot med öppna armar och mycket skratt. Vilken komedi det blev. En höjdare som jag inte använt förut är smurfröster. Alltså man låter som en smurf eller en ekorre, hur kul som helst :)

Nu luktar det bränd plast här. Lillasyster verkar inte ha lyckats laga bryggaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0