Kastar flaskor och glas...

Vi tog en promenad i finvädret :) Och passade på att slänga glas-skräp :P
 image111

Kalaskalas, vad miljömedveten jag ser ut :P Lite crazyeyes dock ;D

Jag är sugen på ny musik, men det är ju bara en massa dål nu. Vem orkar lyssna på Timberlake eller Timbaland eller vad han nu kallar sig.. Gnäll gnäll gnäll. Bara massa dret. Jag har till skillnad från de flesta andra inte fastnat för vare sig Säkert! eller Al Fakir. Jag fattert inte. Men det kanske kommer..

Idag ska jag ta tag i syrrans 20års-film också. Just det hon fyllde 20 i maj och jag är fortfarande inte färdig.. Har kommit en bra bit på vägen dock :P

So much to do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0