Monday

Nu börjar det klarna. Precis som man förutspår. Näsan har nästan slutat rinna, jag har duschat mig fräsch, jobbet går som en dans. Och så vidare. Är bara det där hemska kvar. Det är svårt att föreställa sig att han är borta. När jag åker dit så kommer det kännas som att han kommer vara där. Det kommer ta tid. Men skönt att man inte behöver vara ensam. Vi har ju en stor och fin släkt.

När jag åker dit ska jag berätta för kusin Jenny hur flygen gör när de backar.

Hon har så många roliga frågor o funderingar. Hur gör man havrefras till exempel? Man undrar ju.
Jag har försökt googla till mig ett svar, men nej. Det verkar vara en väl bevarad hemlighet. Kanske skulle söka jobb på havrefrasfabriken... Få in en fot så att säga...

Nej, krypa ner under täcket brevid min sovvarma älskling kanske :)
Är ju en dag imorgon också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0