Tillåt mig tvivla...

Bra grej o skicka mig på en kurs som jag redan haft. Kunna glänsa med sin kunskap och få betalt för det :P Fast efter lunch (gratis btw) så fick jag nog och åkte hem. Fast först gjorde jag en leverans och fixade skattekort. Mycket produktiv dag. Ända tills jag kom hem och lade armarna runt det finaste jag vet. Min älskling.

Då blir det inte mycket gjort kan jag lova. Mysa o pussas o hela den biten, som är så viktig :)

Menmen, laddar inför CSI nu iallafall, det ska bli gött ska det bli. Och så vart jag ju ledig imorrn nu ändå, eftersom de tog sitt förnuft till fånga och insåg att jag faktiskt har jobbat där i ett år och knappast behöver en uppfräschning i det de kallar 'introkurs'

Imorgon blir det lasagne. Min första. Ja jag är nervös :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0