Torrrrrnet

Jaa, finally, efter att ha jobbat hær i mer æn ett år så fick jag komma upp i flygtornet! Det var fan så najs alltså :) 96 meter høgt, o nær det blåser 35 knop så børjar det svaja så man blir sjøsjuk :P Fy satan vad coolt :)

I øvrigt så befinner jag mig på jobbet. Idag ær jag inte i kællarn, utan i en port. Kul att man kan variera sig lite fast man ær på samma arbetsplats :)

Btw, spelade Risk igår før førsta gången.. Det var ju skitkul! *vill ha* Det børjade bra før mig, ockuperade hela sydamerika och europa, men sen sket det sig rætt rejælt o till slut hade jag bara 2 gubbar kvar i USA. Inte helt efter planen...

Får væl kasta in en bild på torrrrnet nær jag kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0