I besvikelsens iskalla tystnad

Att det ska vara så svårt.. Två av två bestællda paket har kommit på villovægar. Och hær sitter jag och kænner mig maktløs. Det ær ganska tråkigt att ligga ute med en høg pengar utan att få några varor. Det ær væl en av baksidorna med att shoppa på nætet antar jag...

Men det ær ju så gøtt o shoppa på nætet, så smidigt. Ett tecken på att jag gør det liiiite før ofta ær væl att jag kan mitt kortnummer utantill.. :$

I øvrigt ær det knasigt væder och Patrik ær i skrivande stund på væg till Sverige. Ensam hemma tills fredag. *suck* Menmen, lite gøtt ær det ju att vara ensam hemma som omvæxling :) Och detta ær ju sista gången jag ær ensam hemma i Norge :P

Så har jag fått bli reserv hær på jobbet också, så jag behøver inte sæga adjø till væktaryrket riktigt æn ;D¨

Det ær ju rætt gøtt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0