Another month over

Jösses amalia, snart har jag inget jobb längre... En månads arbete kvar, sen blir det fattigt för molkis...

Men lite spännande ska det ju bli. Färdig ingenjör när jag är 26. Inte illa. Hoppas bara att jag gjort rätt yrkesval. Det är ju inte lätt att förutspå hur arbetsmarknaden kommer se ut om 3 år direkt... Ojojoj, alldeles för svårt att föreställa sig.

Jag tar en chokladbanan istället.

Fick punktering på cykeln igår också. Har inte berättat för mamma än.. =/ det är ju trots allt hennes cykel. Färden till jobbet igår tog en jäkla tid. Så kom jag försent också *suck* Bara för att det satans däcket small. Jaja, nån gång ska ju vara den första ;D

Ooh, såg ju på Gangs of New York igår också, fan vilken bra film, satans lång, men bra :P Ganska stor kontrast blev det ju, när jag lite senare tittade på ännu ett avsnitt av Sex and the City.
Jag tycker nog det skulle vara lite roligare om New York fortfarande såg ut som det gjorde på 1860-talet ;D

Ombytningstajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0