Studenten!




Såhär glad!

Min lilla lillasyster har tagit studenten! Nu är vi snart vuxna allihop ;) En fantastisk dag, och hyfsad tur med vädret, mamma hade gjort smörgåstårta och cheesecake och humöret var på topp!



Hörde jag en skål!?

Många fina bilder vart det också :P

Dagen efter var det ju bal på Blue Moon, i mina fotspår ;)



Fast jag åkte inte bilkavalkad ;)



Posar med kavaljeren :)

En härlig dag det med, som för resten av familjens del slutade med chips, mys och fotboll hemma i soffan. Medan minstingen röjde loss på dansgolvet ;)



Finaste lilla syster :)




Kommentarer
Postat av: Halebop

Hallå Lasse :D Jag ser vissa likheter med http://mariabus.blogg.se/2007/august/sahar-glad.html#comment :D Jättefina bilder som sagt och vad det gäller mobilcursen har jag gjort en liten sång till dig: "Man ska ha halebop, så är semestern redan klar, man ska ha halebop, det har jag sett att alla har. Man ska ha halebop, så att man vet hur allt ska bli man ska ha halebop, för du blir man friiiii" :) ses på fredag, längtar!! JÄTTEKRAM!!!

2008-06-16 @ 20:34:57
URL: http://mariabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0