Three is the magic number

3 glada år har gått sedan jag stapplade in i Patriks lägenhet och fick mitt livs första pojkvän :) Det känns underbart att vi trivs så bra ihop som vi gör :)

Vi firade treårsdagen igår, och jag dök som sagt upp i Karlstad på ett infall. Det var en underbar semester i solstaden. Älskar att jag kunde överraska dig och att du blev så glad att jag kom dit babe :)

image199

Vi traskar in mot staden för att se på Indiana Jones. Himla kul film var det :)

Det var härligt att vara i Karlstad, fantastiskt väder och mycket gott sällskap ;) Gårdagen, den stora bemärkelsedagen, spenderades i solen utanför teatern med hönis.

image201

Heja Karlstadsolen!

Tre glada skitar låg i solen fast man inte ska sola mitt på dagen :P Sen blev det rostbiffssallad på Lilla saluhallen (debut för Putteliten, hihi). Efter ännu lite mera lökande och pussande var jag tvungen att bege mig till grannlandet i väst igen.

Efter en del strul med både buss o tåg så missade jag då slutligen sista bussen till min hemby. Min första tanke var naturligtvis taxi, men jag beslutade mig snabbt för att det inte var aktuellt. När de ska ha 450 spänn för att åka i tio minuter får jag nog dra en gräns...

Jag lyckades således leta reda på en buss som tog mig ungefär halvvägs (betalade dubbla priset för att åka halva sträckan, jämfört med kukbussen som jag missade). Sen fick jag ta till apostlahästarna.

image202

Ser lite mer skrämd ut än vad jag är, men spöktimman är ändå slagen... :P

Anyway, det var helt klart värt det! Såna där semestrar behöver man ibland, helt klart mycket bra för själen :) Och nu är ju flipflopsen väl ingådda iallafall ;D


image203

Älskar dig så mycket!

Molkom nöjd. Trots utebliven treårskris ;D

Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis till avsaknaden av treårskris!

Lyckönskningar till minst förtielva år till ihop! :)

Rock on!

2008-06-07 @ 23:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0