Upp säger jag!

Jag har, för första gången i mitt liv, sagt upp mig. Det känns apkonstigt.
Cheferna blev upprörda och första reaktionen var att riva sönder mitt prydligt skrivna (på norska!) brev... Mest på skoj, men kul är dom ;)

Just nu väntar jag med spänning på att skattepengarna ska trilla in. Antingen blir det mycket eller monstermycket. Ska bli spännande att se om jag har lyckats deklarera rätt ;)

Annars sitter jag mest och snörvlar. Har en irriterande förkylning som inte riktigt vill ge med sig. Men eftersom jag kurerar mig med att sörpla te framför Sex and the City så har jag inte Så bråttom att bli frisk ;D

Come get carried away with me! (Fast jag stör mig på både Carrie o den förbannade Mr Big...)

;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hopp!

Kommer du till Anders imorgon lr är det fullt upp med jobb? Tänkte att du kunde ta med dig författarhuvvet och hjälpa mig =P..

Ha de gôtt



Kram

2008-06-27 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0