Det känns bra

Helt enkelt. Vi ska bo på Canary Wharf i London. Det är alltså bortom Tower Bridge (som vi alltid tror heter London Bridge), men på rätt sida Themsen. Och tur är väl det, jag vet ju att jag alltid går vilse när jag vistas på andra sidan... Jag har aldrig varit där borta, men det ser ju rätt trevligt ut. Att vi aldrig har varit där förvånar mig en smula :P

Annars är läget kanon, ska iväg o jobba om en timme och innan det vankas det lunch. Snön ligger kvar trots gårdagens hällregn, snart blir det Göteborg med goaste yoghurten och bästa Göran. Och förhoppningsvis LeffeLeif också :)

Jag tänkte på fjällen förut. När vi hade sovit i toppstugan den där natten och var på väg ner. Vi åkte pulka på ryggsäckarna och dess regnskydd. Det var ett bekvämt och smidigt sätt att ta sig ned från ett snöbetäckt berg. Längsta pulkabacken någonsin ;D

image141

Midsommar -02. Bloody fabulous ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0