Min Patrik!

image192

Han blir 26 år idag :D Han fyller ju år på det bästa av datum också! (sök på 'adoptivpäron' på Youtube om du inte fattar :P)

Dagen till ära har jag tagit ledigt och håller nu på att baka kanelbullar :)

image193

Födelsedagsbarnet spelar 'Portal'. En av dagens presenter :)

Under min frånvaro har jag gjort följande: Jobbat, busat, övat upp mina fingerfärdigheter, sett på Scrubs och Mythbusters, städat här hemma, msnat med Göran, spelat Simpsons på PS3, råkat nätshoppa alldeles för mycket... och så vidare va :P

Men idag känns som en bra dag att återvända!

Måste gratulera Jågurt på Jågurtdagen också :)


Nu ska bullarna in i ugnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0