Första tentan avklarad!

Trots att jag i vanlig ordning glömde mitt leg (d'oh!) Jag blev verifierad och det gick bra iallafall :)

Tentan då vad ska man säga.. Några poäng lyckades man nog skrapa ihop, trots att en del frågor var helt åt helsikke :P Hoppas att jag klarade den, för nu är jag trött på meridiankonvergens och fotogrammetri...

Dags att fokusera på matematiken! Och det känns ju bra iallafall :) Sen hur mattetentan går är ju en senare fråga...

Just nu är jag hos Janry och väntar på kanonmat med spenat och champinjoner, det luktar väldigt gott iallafall :D
Sen blir det skrotlyftning på dagens gympass.

Nu blir det käk!


Kommentarer
Postat av: Göran

Hoppas det gick bra det tror jag att det gjorde! Hörde just en amerikan som stod o skröt på Willys o då kom jag att tänka på dig :) KRAM

2008-10-28 @ 18:41:52
URL: http://mariabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0