Håkan nu igen!?

Sjätte gången för mig, första gången för Janry. Ikväll blir det Håkan Hellström och vi firar att vi har gjort årets sista tenta ;D 5 timmar gick alldeles för fort, och för första gången i min histora lämnade jag in ett prov utan att ha hunnit med alla uppgifter. Tiden bara flög iväg!

Nog tjatat om det förbannade matten, alla som nämner tentan måste svepa det de har kvar i glaset! 

Festade ju igår med, det var fantastiskt roligt, vilken härlig klass vi har!! Åt pizza och hävde alkohol. Loves it! ;)
Förfest hos Janry och så missade vi visst krogen och tog efterfest direkt, hos Jens, vi bakade kladdkaka och däckade i sängen. Det var en höjdarkväll :)

Idag blir det alltså ett kärt återseende, vi sitter här och dricker färgglada drinkar och laddar med senaste skivan. 


Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0