Lillsöndag

Det nya ordet. På onsdagar är det lillördag, följaktligen är det lillsöndag på torsdagar.

Idag steg jag upp tidigt och gled iväg till matteföreläsningen. Jag lärde mig om matriser, och skippade räkneövningarna :P Jag och Janry unnade oss en muffins som tack för besväret :P

Imorgon kommer Göran till stan och natt till lördag kommer Patrik :D Partyparty hela helgen och sen blir det Norge i några dagar :) Lite pengar ska man väl kunna tjäna ihop iallafall :)

Just nu krånglar min msn och jag borde kanske sätta mig med matriserna i vilket fall.. :)

Det är höst i luften!

Kommentarer
Postat av: goran

Mitt msn krånglar också!! Ångest!!! :( Ska bli kul att se hur det går för den där Håkan ikväll ;) ses på måndag snyggo

2008-09-11 @ 15:01:28
URL: http://mariabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0