Höjdardag!

Dags att börja blogga på allvar, även om jag har andra planer på gång.

Idag var en fin dag. Mätning med jordens bästa liga på förmiddagen, bilåkning och sång med goaste Janry, samt brännboll, grillning, bus och skratt vid sundstatjärn. Fantastiskt :) Dessutom hittade vi Stockfallets enda rondell. Inte illa!







Vår eldansvarige fick fiska lite i tjärnen. Vi hade ju bara en boll :P



Anna och jag laddar inför sommaren :)



Allas vår Emma var med också, med solen i ögonen och spilld mjölk överallt. ;)


Dagen avrundades hos Q, ja det var satan så trevligt :)


Nu sitter jag hemma i soffan med Patrik och Patrik, de spelar, jag lökar. Imorgon ska jag på jakt efter två badmössor och en fisk. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Maria

ser ut som en härlig dag :D pusssssss

2009-04-25 @ 16:46:40
URL: http://mariabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0