Gardermoen är täckt av snö

And I like it! ;) det har bannemig snöat ända sen 4.30 imorse, och säkert innan det med. Men jag har observerat snöandet sen 4.30 iaf ;) Och det är ju inte lite snö heller :P

Jag hälsade på gamla kollegor förut, fick våfflor och kaffe (!), satt där en god stund och fick höra det senaste som hänt. När jag kom hemraglandes hade älsklingen precis kommit innanför dörrn efter att ha skottat uppfarten :P Fick lova att hjälpa honom imorrn iaf ;)

Ska bli spännande att se om man överhuvudtaget kan ta sig härifrån på måndag, eller om jag är insnöad i Norge. Det vore ju ändå lite spännande.

Annars gillar jag läget här i nya huset. Lite lite möbler och ingen ugn, men ja, mysigt ändå :)

Kommentarer
Postat av: Putteliten

I don´t like it!!! :P

2009-02-11 @ 19:38:58
Postat av: Molkis

Snö som är så mysigt :D vill vara där du är :)

2009-02-12 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0