I need some sun, that's for sure...

Är stört trött o fryser fast det är varmt. Känner mig det närmaste febrig jag känt sen jag var en liten knodd. Men feber har jag inte. Jag tror att boven i dramat är enkel; en frånvarande sol. Utlandsresa vore.. det lär bli enda utvägen snart om inte läget förändras. Det är tråkigt att vara såhär trött hela tiden.

Patrik är ju hemma hela veckan iaf, o tur är väl det :) Imorrn tar jag ledigt både från träning och skola. Jobbade bra på dagens lektion, så är redan färdig med morgondagens agenda. Bra jobbat molkis!

Annars så har jag försökt att äta selleri, and I don't think I'll be trying that again any time soon... Men jag googlade på selleri i ett svagt ögonblick, och det är ju så satans nyttigt, det är inte ens roligt, så nyttigt är det. Motverkade ju fan allt.

No, back to slacking in the sofa. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0