Idag är dagen...

Dagen då jag cyklade på min fina cykel för första gången på säkert ett år. Och det var så gött var det! Jag har saknat den så. Jag och min cykel har ett slags hat-kärleks förhållande. Den är ofta trasig och ibland låter den något oerhört. Kedjan har en ovana att hoppa av i tid och otid, i början var det bara när jag hade bråttom, men på senare tid var kedjan mer av än på för att uttrycka det försiktigt... Men nu har den alltså varit på service hos mor och far så nu är det bara kärlek. Inget krångel, bara bra glid.

Så you'd better watch out - my bike is back in town!




Kommentarer
Postat av: jenny

Tjo hopp!

Kan säga med en gång att körtkort och symaskin behöver du inte sitta och hålla tummarna för att du ska få av storkusinen =P, de blir de inge mä!





Ja väntar lite då innan ja skriver namn och slänger upp kort, typ 6 april måste man ju få.. Då har de ju gått en månad.



Och föresten så åker dom riktigt coola buss, bara nördar som cyklar och försöker bli hurtiga =P



Kramen

2009-03-25 @ 13:32:25
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: göran

And there are nine million bicycles in Beijing, and you (also) know that I will love you til I die :D PUSSSSSSS och cykla säkert för Herrens vägar är outgrundliga, men ofta av asfalt =/

2009-03-25 @ 22:53:44
URL: http://mariabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0