Det är gött o söööv

image2

En underbar vecka helt enkelt. Som så många gånger förr. Där vi är är det alltid bäst :P

Sitter o lyssnar på lars o pysslar med bilder. Det är aldrig fel det.

Det är underbart att vakna upp brevid människor man älskar, imorse väckte jag honom med en puss på näsan. Man kan liksom inte låta bli, han är så go när han sover :) Klockan var visserligen 7, men det var ljust ute och alldeles fantastiskt.

Tillbaks till jobbet i eftermiddag efter ett långt o välförtjänt lök. Det var helt otroligt roligt att träffa Göran igen :) Vi åkte till Campen o fikade, vi drack öl o gick på Nöjes, vi spelade Lök o Lars memoryt och Anders blev upprörd. Jag träffade Höna och hamrade på sängbord, vi åt en sallad vid Timmys och såg på bilder i kön på Systemet.

Jag gick omkring med två av de coolaste personer som finns. Jessica och Petra heter dom och dom är de bästa systrar man kan ha. Jag filmade och tog stämningsfulla bilder som jag ska hänga på väggen.

På bilden är vi på väg till Norge, de tyckte det var lite långt. Sen började det snöa av nån outgrundlig anledning. WTF? tänkte vi, det är ju påsk! Men det gick ju det med.

image3


GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0