Godmorgon ;)

Så sa en passagerare till mig idag. Inte så konstigt kanske, men det kändes lite knäppt, för mig var det ju inte alls morgon när klockan var 10.. Jag skulle ju snart cykla hemåt ju. Och jag kommer nog aldrig att vänja mig vid att äta lunch 8:30.. menmen kul är det ju :)



Här kommer Veckans Lista :)


Lördagslista vecka 17

  1. Brukar du baka? Jag bakade ofta när jag var arbetslös, men nu orkar man ju aldrig
  2. Röstade du i det senaste valet? Haha, jaa vad bra det gick när jag o syrran skulle rösta, vi gick iallafall till rätt hus.. :)
  3. Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Absolut! Kunde knappast varit nöjdare :)
  4. Är du mytoman? Nee, har svårt för folk som hittar på saker...
  5. När hånglade du senast: Ja, nu var det ju ett tag sen, men när han kommer hem skall det bli hångla av! ;D
  6. När åt du senast: Knappt fem minuter sedan
  7. Favoritfilm(er)? Ojojoj, har massamassa, men jag är särskilt svag för Pirates och Oceans 11 :)
  8. Vilken låt lyssnade du senast på: Lyssnar på R.E.M just nu, E-bow the letter. Märkligt namn på en låt...
  9. Har du sovit i din egen säng inatt: Jaa, om man kan kalla det sova när man måste upp 03:00 :P
  10. Har någon annan sovit i din säng inatt: Nopes
  11. Vad tycker du är fint? Patrik är bland det finaste jag vet, men tyckte även om när de spelade harpa i Paris. Det var mycket stämningsfullt :)
  12. Vem fick du senast sms från: Patrik
  13. Har du pengar på mobilen: Japps, men har ingen aning om hur man kollar hur mycket pengar man har kvar, så det kan lika gärna vara slut..
  14. Dödshjälp? Nej tack
  15. Har du hög moral? Det är väl lite olika vad det gäller...
  16. Favoritblomma? Gillar vårens blommor, så tussilago, och vit-och blåsippor då :)
  17. Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du vilja vara? Hugh Hefner verkar ju ha det rätt fett ;)
  18. Favoritfärg? Blå på ögon, grön på kläder :)
  19. Vad är det mest galna du har gjort i ditt liv this far? Det är ju helt omöjligt att välja ut bara En galen sak...
  20. Slutord? Tänk ändå, va... vilken finess! Tack för mig, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0