Panting

Mannen som stod framför mig pantade för 64:50. Själv fick jag 22 kronor innan maskinen var för full. Då hade jag fortfarande kvar flaskor till ett värde av 7 kronor i påsen.
Så jag gick in och plockade min yoghurt så att de kunde fixa maskinen under tiden. Men sen när jag kom till kassan för att betala, så tog norsken min påse och sa att han kunde panta för mig så fick jag pengar av han istället. Det var ju snällt.

Det var först efteråt som jag kom på att han hade fått min pantpåse också. Fick alltså gå hem med mitt inköp utan påse. Men det gick ganska bra det med. Varmt var det också :)

image8


Här går jag hem med min yoghurt. Det syns inte på bilden, men i lurarna lyssnar jag på Kent. Det är märkligt att vi gillar dom så mycket, som Göran skrev härombloggen. Om man tittar lite noggrannare på bilden så ser man min arm som speglas i solglasögat. Men sånt brukar jag skita i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0