Påsklök :)

Det har varit en fin ledighet i Sverige, som alltid :) Massa god mat o presenter till mig. Aldrig fel. En lyckad korsfest och en fika på Camp Mollcom. Imorrn bär det iväg till Norge igen, men ikväll blir det lite lök o bus med Göran. Det ska bli fintfintfint :)

Veckaaaaans listaaaa :D


Lördagslista vecka 14

  1. Just nu är jag inte: I Norge
  2. Dömer folk efter utseendet: Det gör jag nog omedvetet...
  3. Är dödligt kär? Jaaa :)
  4. Blir lätt du för stunden förälskad i okända på ex tåg: Naaa
  5. Diggar mest: Lök o Lars
  6. Om jag var döende skulle jag: Göra massa bus, åka nånstans där jag aldrig vart ta farväl av alla jag känner
  7. Har hemlig passion för: Hemlig? Varför det??
  8. Jag blir kåt av: Patriks händer och alkohol
  9. Hälsning till nån babe:  Hey honey, snart kommer jag hem :D
  10. Är du snäll: Mot dem som förtjänar det, kan vara riktigt jävlig också :P
  11. Är du fåfäng: Haha, nej det kan man nog inte säga direkt..
  12. Är du blyg: Mot nya bekantskaper är jag inte så framåt, men jag skulle inte kalla mig blyg.
  13. Är du piercad: Nopes, jag är mer en tattoo-person :P
  14. Är du bestämd: Naaaaaooooo jag är nog mera flexibel.
  15. Intressen: Löka, öl, busa med Göran, mysa med Patrik, spela musik, MS Röj
  16. Favoritdricka: Guinness
  17. Vad gör du just nu: Funderar på om jag ska ta ett lök i soffan
  18. Senaste person du kramade: Jessica, en random kram i köket :)
  19. Senaste person du ringde:  Patrik
  20. Senaste person som ringde dig: Göran


Goodbye Sweden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0