Ensam hemma

Idag åker älskling till Sverige o stannar över helgen. Jag måste jobba. O faan vad jag ska jobba ;)

Drömde att jag fick körkort också, det kändes ju helt ok, så jag kanske är redo trots allt. Vi får väl se vad som sker när oktober nalkas.

Det är inte en jävel online på min msnlista.. Jag kanske gick upp för tidigt ändå...

Vi har köpt en ny  väckarklocka and I löööv it :P det är en iPod-docka, så nu kan vi vakna med music :P Yay!

O Petras present kom på posten igår :D Tänk vad mycket bra man kan hitta från sin skrivbordsstol nuförtiden... O pappas present är också fixad. Dock inköpt på det gamla hederliga viset.

Nej man kanske skulle ta en skål gröt. Det har jag börjat äta nu igen, efter en torrperiod. Åt ju gröt vareviga morgon i England :) O sen snubblade man ner för den heltäckningsmattstäckta trappen o sa "Goodmornings!" till Sharon o Lisa o Phyllis o de andra. Eller man kanske var på övervåningen, kanske tog B-side med Göran. Kanske härjade vi med Nicoleta. Vilka tider det var...



Kommentarer
Postat av: MaR

Jaa det var det verkligen, man minns bara det goa, men det gör en till en lyckligare människa, som Irene sa :) Trevlig helg och kom hit snart! Pusssssssss

2007-08-31 @ 15:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0