LökoLars på stan

Med våra utomordentligt genomtänkta klädsel så lyckades vi, totalt omedvetet, lura två vänner att vi var muppar på stan som delade ut lappar.
Kan väl inte vi hjälpa att vi hade på oss likadana tröjor och samma gråa färg på benen. Och att vi vid sagda tillfälle stod brevid ett jippo och tittade på nyframkallade kort.

Men det var fantastiskt kul :D 'Lök & Lars - on tour 2006' - tröjan gjorde ju, som väntat, en succé.

Det gjorde ju även gårdagens påhitt. Maskerad och lekar. Och pizza på det ;) Årets tema: länder. Jag var grekisk i min egenhändigt ihopsvängda toga.

image27


Här med KJ som föreställer jude. Komplett med hårlockar och bönematta. Samt min gamla hatt ;D

image28



Göran är Karl-Oskar bakom Småland. Han kom ju därifrån kan jag meddela de som inte vet :)




Det blev även ett litet, litet glas champagne!


Får ju även ta tillfället i akt att uppbringa en skål för Göran, som är färdig med årets jobb och har kommit in på den utbildning hon allra helst ville :D

Vi begratuelerert! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0