Ett fasligt flängande

Nu är jag alltså i Sverige. Igen. Jag sitter med min pojkes gamla laptop som har fått ett nytt hem hos min systers kompis Emma.

Senare kommer KJ. Han kan ju då säga till folk att han ska sova hos sin syters kompis systers kompis. Det tyckte han var ganska spännande. Och det låter ju rätt rockigt :P

Jag har alltså bosatt mig här för några dagar framöver. Jag ska passa Emmas Varg. Han är en tokrolig katt som brukar roa sig med att rivas och bitas. Gärna på samma gång. Men han är väldigt charmig iallafall :)

Snart är det slut på 2007 också. Ett innehållsrikt år måste jag säga. Om jag hade suttit hemma och haft access till alla bilder från det gågna året så hade denna blogg kunnat bli en lång historia. Lyckligtvis (?) så är sådant icke fallet ;)

Haha, passar på att se på TV när jag nu ändå inte har nåt särskilt att göra. Det kom precis en höjdarreklam från Värmland. "Vad har vi här?" sa den ena. "En bräbet" svarade den andra. Bräbet = en brädbit, planka eller dylikt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0