*nostalgi*

Fick ett mejl från Facebook. Joakim har taggat mig på några bilder. Jag surfar in o kollar läget, misstänker att det har nåt med Réunion att göra. Och minsann så har jag rätt. Klickar vidare i samlingen av bilder och konstaterar att faan vad roligt vi hade :)

Minnena från solsemestern kommer rusande åter vid åsynen av Sjuan, Pascal, Jesus och mannen som undrade 'So what else did you do in Liverpool?'

Bilder på mig och Göran när vi bestiger vulkaner och badar i Indiska Oceanen. Faen så underbart. Måste hämta bilderna som ligger på den gamla datorn i Sverige så jag kan ta hit dom och titta på dom oftare. Och såklart, slänga upp en sommarfräsch bild på bloggen med jämna mellanrum ;)

Fabulous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0