Partyparty :P

Jajjemänn, det var skojskoj, skumt att gå på en fest där man bara känner födelsedagsbarnet kanske, men hans bröder o kusiner o kamrater var ju himla trevliga iaf :P Underskott på females var det ju också. Men kul ändå :)
Festa i källare är man ju van vid ;D

image91

Me and the birthdayboy. Han är ju inte så med.. Men så blir det ju när man börjar supa på förmiddagen ;D

Anyway skojskoj var det. Och nu är det massamassa snö här också :D När vi kom hem inatt tänkte jag vara lurig och kasta en snöboll på min älskling. Det gick mindre bra, resultatet blev en Tilla i snön med benen överallt. Snöbollen missade för övrigt med en dryg meter. Typiskt.

Men hahahaaa vad gött o vara ledig idag :D Så tack Fredrik fast du antagligen inte lyssnar. Ta väl hand om mitt team. Nu ska jag sätta mig framför en snyftare och äta choklad. Lugnt, man får göra så dagen efter en fest ;D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du är ju på fel sida, vad har hänt? =P

2007-12-02 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0