Gaykväll!

Jajjemänn, vi styrde kosan mot systemet för att inhandla kvällens rusdrycker. Jessica har ju fyllt 20 nu, så nu får jag sällskap in i affären som helst av allt inte vill göra nån vinst. Man ser inget 'buy one get one free' så långt ögat når.

Efter inhandlet så bar det av till Jessicas bästaste bäste vän, fylleflatan Emma. Där Jessica fick lov till att fixa mitt hår + make up. (jag använder inte smink särskilt frekvent, sist var den 7 maj när sagda syster fyllde år, även då var det hon som fixade till mig)

Och såhär blev det.

image52

Emma är btw en av de skönaste personer jag vet. Här sitter hon och läser tidningen på väg till Kulla.

image53


Och det var ju kanon att träffa Kulla och Perra, det blir ju tyvärr inte så ofta längre. Men i framtiden blir det nog lättare att ses, när det blir dags att flytta tillbaka till Karlstad :)
Hos Kulla blev det Guitar Hero, lätt är det inte, man ganska kul :) O sen traskade vi i väg till K6, klubben för kvällen. Där blev det lite sång, lite dans, lite armbrytning...




Kvällen avslutades med en Hot n´Green. Tredje gången jag åt den, men första gången jag upptäckte att det är morötter på den.. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0