Det var inte igår!

Tillbaks i etern efter ett välförtjänt uppehåll ;)

I lördags hade jag lite kalas här med nya baren som inhandlades förra veckan. Vem hade kunnat ana att det fanns mer i Hallsberg än bara grillen och tågstationen ;)



Här är den! Lite kornig bild kanske, men imagine potentialen här ;) Löööves it :) Där bakom stod jag och blandade drinkar tills spriten nästan tog slut ;) Så om det är nån som läser och inte kan komma på nån bra julklapp till mig så kan jag tipsa om att jag behöver alkoholhaltiga drycker. Vad är en bar utan dricka liksom? ;D Tihi :)



Ett glatt gäng i soffan :) Och två glada skitar i baren, trots sjukdom :P



Kusin Josefin livade upp stämningen också :P

Synd att det var många som inte kunde komma och testa baren, men jag planerar en fest till i januari, det var ju så roligt ;D

Imorrn blir det släktkalas och ikväll ska jag träffa Göran :)

Kommentarer
Postat av: Göran

"Som en bar där en finns dricka, som en fästmö utan ring, så är lök utan lars; uselt och ett ömkligt ting" Så de var tur att vi träffades igår :D Vilket nr gäller under julhelgen?? Pusssssss

2008-12-20 @ 13:19:44
URL: http://mariabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0