Up to date

Lyckades göra jordens godaste lasagne till lunch idag :) Förra gången jag försökte brände jag ju sönder en kastrull i såskokandet. Men man lär av sina misstag tydligen, för nu blev det inte det minsta bränt o gott blev det!

Fick precis besked från mannen i mitt liv att även han har fått semestern invilgad :D Hurrahurra :D
Det lönar sig att chansa ibland :P

Så håller vi på att söka lägenhet i detta nu. Japp, vi har tänkt oss en flytt till hemlandet inom en inte alltför avlägsen framtid :D Nyrenoverad trerummare för ett väldigt rimligt pris, läget är kanske inte det bästa, men det duger absolut :D

Nu gäller det bara att komma in på utbildningen jag så hett eftertraktar :)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0