Så fruktansvärt piiinsamt...

Jag har ju glömt att blogga om Görans kalas :P Men nu jävlar, nu är bilderna inlagda o allt ;) Det var en kanonfin fest, som jag fick avbryta klockan 4 av den orsaken att mitt bidrag till efterfesten bestod av att sova på ett armstöd.
Men kul var det! Och jag fick ju lära mig hur man söker färg på min kamera, så det blev ju det osökta temat på kvällens bilder.



Födelsedagsbarnet och en blå burk ;)



Ett gulnat fotografi ;)



They call him Bengt.



Ett glatt gäng ;)



Ja det var fint var det.... :)




Klapp kanon! Och grattis Göran! Nu har presenten äntligen anlänt :D

Kommentarer
Postat av: Göran

Jag tackar!! Bilden på mig och bengt är ju årets bild!! KRAM

2008-07-26 @ 14:59:48
URL: http://mariabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0