Snart slut...

Jag ser fram emot:

Fredagskänslan!
Att börja plugga
Att ha alla mina kläder, skor o grejer på ett ställe istället för tre.
Att simma i simhallen
Karlstads uteliv
Att träffa nya människor
Att bo i nya fina lägenheten


Jag ser inte fram emot:

Att vara ifrån pojkvännen så mycket
Att sluta på jobbet


Det är allt lite märkligt med stora förändringar. Jag har ett slags hatkärleksförhållande till de :P
Men innan jag behöver tackla skolböckerna så ska ju Göran ta med mig ut på tågresa. Det ska bli fantastiskt underbart, så länge vi kan undvika vagn 11 ;)



Ett tvåmanståg på Nöjesfabriken ;)

Kommentarer
Postat av: Mariabus

"Every new beginning comes from some other beginnings end" är en fras som jag tycker hjälper i sånna här stunder, hoppas du håller med :) Och som sagt, först: Åka åka åka tåget, åka tåget! KRAAAM

2008-07-10 @ 16:33:00
URL: http://mariabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du har blivit utmanad, kolla min blogg så står det vad du ska göra..



kram

2008-07-14 @ 17:51:44
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0