Kvällarnas kväll

Vilken fest va :P Klockan är 4.50 och det börjar bli dags att lägga sig. Jag har agerat bartender i systrarnas egenhändigt ihopsnickrade bar hela kvällen. Att blanda drinkar var fantastiskt kul, måste nästan gå en kurs nån gång i livet :P

Älskling är i Sverige och Göran har festat i Göteborg. Det var kul att prata med dig, även om sångerna uteblev ;)
Nu har jag och Kulla pratat ut över en xider och imorrn ska jag sova lääänge och sen städa :P Har hört talas om att det blev massa tårta kvar också...

Dagens kram går till hela min familj, som är den goaste familj man kan tänka sig. Love u all!

Kommentarer
Postat av: MaR

Alltid kul att prata med dig också :) Vi kan väl sjungas ikväll om intresse finnes?? ;p PUSSSSS

2008-05-10 @ 16:36:30
URL: http://mariabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0