Min lista också

Jag antar utmaningen, som indirekt kommer från LA, och direkt från Görans Göteborg :)

Jag har lyckats att:
  • Hitta Mr Right
  • Komma till Kebnekaise
  • Bestiga en vulkan på en söderhavsö
  • Bo och jobba i England, Norge och Strömstad
  • Komma upp i Eiffeltornet
  • Lösa gåtan om vem som bor var
  • Ta min framtid seriöst samtidigt som jag lever livet (håller med Göran där, bra punkt)

Jag har misslyckats med att:
  • Förstå varför folk väljer att tro på Gud
  • Sluta vara ett klantarsel
  • Låta bli att shoppa
  • Ta körkort
  • Sluta svära så förbannat
  • Bli bra på sport
  • Lära mig förstå danska
Jag låtsas att:
  • Man kan vila sig i form
  • Jag inte behöver smink
  • Min handstil är helt okej
  • Man inte behöver körkort
  • Jag är fotograf
  • Jag ligger etta på alla listor ;D


Sådärja, nu kan jag gå vidare med dagens sysslor :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra jobbat där Molkis!! Trevlig och bra lista. Tycker det låter så trevligt med Görans Göteborg :)
PUSSSSSSSS

2008-05-30 @ 17:01:13
URL: http://mariabus.blogg.se
Postat av: Molkis

Jaa, Görans Göteborg är som the best of the best helt enkelt ;D

2008-05-31 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0