Ledig tisdag :D

Igår var det början på en ny kurs, gym och tacokväll. Det var riktigt najs det, tacos är ju så gott! Och det fanns mat i överflöd vill jag lova ;D Sen blev det pokerspel och en, två, tre vinare, nåt sånt.. Så jäkla gott vin! De hade gjort det själva. Jag blev lugnt sugen på att göra en sats myself.

Vi spelade fyra omgångar. Jag vann för första gången i mitt liv!! Var skitstolt, men det var såklart första omgången, när vi spelade utan att satsa pengar.. De resterande tre gick väl sådär. Men kul var det!

Vaknade klockan 7 idag och kunde inte somna om. Det är inte ofta, jag som kan sova hur länge som helst :P Satte mig i soffan och tittade på Heartbreak Hotel. Fan så bra den var, haha, tack för lånet Sessan!

Idag ska det städas! Håller redan på att tvätta och diska (diskmaskin rules), så ska det dammsugas och torkas golv. Nu ska här bli soprent!

Let's get to work!

Kommentarer
Postat av: sessan

Jaa äntligen nå som gillar den som jag !! :D:D:D man kan ju inte låta bli å skratta !! löööv it !

2008-11-04 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0