London står kvar, hej och hå!

Nu står vi mitt i London, i Apple Store på Regent Street narmare bestamt. Jag har hittat å men inte de andra två som inte finns i utlandet :P 

Det ar så harligt att vara tillbaka :) Vi bor precis i borjan på Oxford Street, och dagen ska agnas åt lite kvalitativ shopping. En del sightseeing hinner vi nog också med ;D Igår var vi till Picadilly Circus och kysstes under fontanen, om man gor det så sags det att man alltid kommer vara tillsammans. Och som Goran påpekade, det ar bast man passar sig så man inte går dit med en hora ;D

Vi gick till Leicester Square och åt en Angus. Det var filmpremiar for Madagaskar 2, for kandisar alltså, så det var ett jadra pådrag :P 


Måste passa på att skriva ett roligt ord nu nar jag inte har ratt bokstav;

Firar med hela familjen, det gor man på slaktkalas ;D

Kyss o hej! 

Kommentarer
Postat av: Mariabus

Jag skulle vilja träffa den där Göran, är han trevlig?? Verkar klok som inte går med horor till fontänen :) Hörde du förresten om slaktkalaset i Sydafrika?? (syftarpå titters historia från valborg 08) PUSS O KRAM

2008-11-25 @ 12:37:56
URL: http://mariabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0