LÖKA

Jag har äntligen fått förklarat för mig vad det står för. Det är bra att gå i skolan ;)

Leda Övervaka Kontrollera Arbetet ;)

Visste ju att det kom från lumpen, men visste inte att det hade en sån här fin förklaring :)


Vi har har precis diskat vår första disk i maskinen, och det gick ju som smort. Rent blev det också ;)



Kastade lite skräp häromdagen med... :P



Och här är min blåa tå, det syndes ju ganska dåligt, men ont gör det :P



Vi var ju på bio i torsdags med, Eagle Eye, himla bra film :) Men lite rädd blir man ju... :P
Vi var nästan ensamma i salongen coh satt längst upp i ett dubbelsäte, mysfaktorn var hög ;)

Nu ska jag fortsätta med matematiken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0