Man måste bara älska Strömstad

Nu har jag äntligen fått tummen ur, satt mig vid datorn och laddat in lite pics från favoritkuststaden.



Foten där också ja, så gulligt ;)



Huset är bara borta. Känns väldigt konstigt.

Precis bakom Herr Gårmans bakre häl, där bodde vi i två somrar :) Fantastiska somrar med mycket drinkar och Smala Sussie ;D



Härligt, blått hav :)



Jag och  min mamma :)



Jag och min kusin :P



Man vet ju aldrig när man kan behöva några... ;D



Min mamma dricker kaffe och gubben har blivit befordrad sen sist. Gratulerar!



Molkis och havet.


Det var en fantastisk dag :)

Kommentarer
Postat av: Noja

Snygg du är då, fröken fräken!

2008-10-13 @ 23:01:32
Postat av: molkis

Strömstad looks good on me ;)

2008-10-14 @ 10:18:05
URL: http://molkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0