Ja det gick ju sådär...

Men vi flöt ju iallafall :P Min lagkamrat fick tyvärr bytas ut pga en stukad fot, det var ju lite synd, det är ju ändå vi som är dreamteam :P

Men det var riktigt kul att segla i ett badkar, så nu har man gjort det med :P

Annars så har jag börjat träna, tro det eller ej :P Och sitter här med träningsvärk! Det är gött det :P Ska snart iväg en sväng igen också :) Jag och Janry har stora planer för framtiden :D

Idag har vi lärt oss om vektorprodukter och planet i rummet, mycket fascinerande matematik :)

Det är så skönt att vara i Karlstad! Träffar så mycket kul folk, känns som ett bra drag att plugga här tror jag :)

Kvistfritt kvastskaft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0