Då var helgen över..

Det var ju den här helgen som vi har längtat till! Och den var fantastiskt rolig :)
Mycket alkohol och tre glada norrmän gjorde sitt till för att förhöja stämningen till skyarna. Fredagen tillbringades hos Janry & Larsa. God mat och förfest med massa folk. Sen blev det utgång till Pitchers och Röda Rummet längst in. Inte så mycket drag där, mest lite äldre människor, men vi hade skitkul! Bra musik och mycketmycket dans ;D

På lördagen börjades det tidigt, och man kände ju litegrann åt vilket håll detta skulle gå ;) Festen började lugnt med de närmaste och lite släkt, vi fick tårta o bullar och öl. Sen när det började droppa in lite folk så serverades maten, jättegoda pastasallader som vi hade lagat (jag satt mest och drack öl iofs, men paprikan skar jag!)

Sen blev det alkohol och dans och mera alkohol. Den här min curse att inte bli bakfull alltså... Det verkar allmänt vara popuärt att supa ner mig mest möjligt för att bevisa för mig och mina gener att jag visst kan bli bakfull! Därav den ständiga påfyllningen av mina drinkar ;) Men jädrar vad kul det var :D Norskarna är ju helt klart några av de roligaste personerna jag har träffat, vilka härliga killar :D

Bjöd på champagne o grejer.. Ja, det är ju trots allt inte varje dag man är på husfest i Vålberg ;)


Och nej, jag blev inte bakfull.. den här gången heller ;)


Kommentarer
Postat av: göran

Ja men någon måste ju skära paprikan...... :) PUSS

2009-02-02 @ 20:46:16
URL: http://mariabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0