Söndag

Ny kurs börjar imorgon. I fredags var det dags för mattetenta numero 2, den sista mattetentan ever. Om jag inte kuggar eller vill läsa en kurs frivilligt nån gång i framtiden förstås ;)

Den här veckan har präglats av matematik. Jag har tänkt, andats och drömt om matematik. Så det är lite skönt med en paus faktiskt :) Nästa kurs ska bli spännande, men jag är lite skeptisk till lärarna I must say.. Anyway, kursen är ju bara på 4 veckor :P

Patrik älsklingen kom hem i torsdags med :D Han sitter här brevid mig i soffan o leker krig. They never grow up ;) tihi :) Igår hade vi melodifestivalkväll här, med våra respektive föräldrar plus lillasyster Petra och hunden Molly :) Det var mysigt värre, vi hade gjort pastasallad med en jädrigt stark vitlökssås :P Gööött! Var inte så många bra bidrag igår tyckte jag, menmen.

Träffade hönelihöna igår med :) Det var väldigt längesen sen sist.. Blir ju så när man bor så långt bort. Broder Olle var också med och hängde på stan, det var trevligt. Vitog en fika, jag drack kaffe som smakade godis och en molusk som smakade som chokladbollssmet, fina grejer :)

Idag kan det bli shopping och biljard. Om vi tar oss ut i snöovädret vill säga. Inte så lockande att sticka näsan utanför dörren när det är så varmt o mysigt här i lägenheten :)


Imorrn är det måndag, man kanske skulle ses... ;)

Kommentarer
Postat av: göran

Jag kommer!! Ska vi ta en sväng till kyrkogården och sen en varmkorv på det?? :p

2009-02-22 @ 14:58:11
URL: http://mariabus.blogg.se/
Postat av: Molkis själv

Det blir fint, jag tar med min version av Henning ;)

2009-02-23 @ 00:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0