Goodmorning, welcome to 2009, thankyou for reading molkis.se

Idag ær jag på jobbet, fick vara med ut o åka en tur, alltid lika roligt att se flygplatsens 'baksida' :)

Ett gott nytt år ær det sannerligen so far och det kan ju bara bli bættre ;)

2008 tackar før sig, ett år med några fina højdpunkter.

Det var ju året før min 23årsdag, vilken firades i Paris och eiffeltornet. Det var en underbar dag, vi tog tåget till London också. Patriks førsta gång i mitt andra hemland :) Det var då vi var några minuter från att fastna i tunnelbanan, spænnande grejer :P

Det var æven året då jag gick ut från sækerhetskontrollen och børjade på bæsta stællet på hela flygplatsen. Min fina port :) Jag fick några fina månader dær med hærliga kollegor innan det var dags før att gå vidare.

Till næsta steg i mitt liv, som stavas Universitetet. Ett fantastiskt beslut att børja då kænner jag. Hamnade precis i rætt gæng :) Återknøt kontakter med en granne från førr och søtaste Janry. Ær så glad att jag træffat henne igen. Vi gick ju på samma skola før fyra år sen, men har inte setts sedan dess.

Precis innan skolan børjade ægnade jag mig åt upptæckande i form av tågåkande genom Europa. Det var också en højdpunkt. Upptæckte många saker och fina platser. Prag, Venedig och Ancona var nog favoriterna, æven om Berlin och Split också var fina upplevelser. Zagreb och Slovenien dæremot, var væl lite sådær ;) Kul att træffa danskarna igen också!

Augusti fylldes med nollning, paddlande i ælven, badande i fontænen, drickandes alkohol. Fina sommardagar :)

September och framåt har varit månader fyllda av plugg, party och Friskis & Svettis. Vi har møblerat vår fina lægenhet, snart færdigt nu! Livet som student ær hærligt! Bara lite ovant att vænja sig vid att få så lite pengar i månaden, men lite ær bættre æn inget ;)


Nu ska jag sitta och relaxa på min flygplats. Snart ær det dags att återvænda till Sverige så det ær bæst att passa på att njuta av stæmningen, kænna lukten av flygbrænsle och inte tænka på att tre tentor står før dørren...


Kommentarer
Postat av: Mr American Dream

I do agree with you. I wish I didn't have to go to Zagreb. bara krig :p all the best!

2009-01-02 @ 20:26:17
URL: http://mariabus.blogg.se/
Postat av: sambo sessan !

GOTT NYTT TILLA !! SAKNAR DEJ HÄR I KARLSTAD ! :D när eller är du hemma? Kram puss goos!

2009-01-04 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0