Lökning hela veckan

Tänk att lilla Sessan har blivit så stor, förlovningsring och stora planer. Kanske det blir en finsk hund om ett tag, vem vet? :)

Häromdagen mötte jag våren, in all it's glory. Jag strövade så glatt mot bussen som skulle föra mig till mitt andra hem (gymmet just nu) då jag plötsligt blev fylld av en glad vårkänsla. Det var sekunderna innan en frisk vårvind kastade in ett antal ettriga gruskorn i mitt intet ont anande öga. Fan. Efter ett frenetiskt pillande och lokalt tårfällande fick jag inse mig besegrad, kasta linsen och snällt vända hemåt igen. Jag missade den bussen och nästa, men jag tog mig iallafall till gymmet :)

På väg hem mötte jag 2009 års första säkra vårtecken. Jessica och Emma ätandes en varsin glass, sittandes på en solig parkbänk. Åh, ljuva sol vad härligt det var. Just då tackade jag i mitt stilla sinne för gruskornen. Hade det inte varit för dom hade jag ju missat detta moment of sunshine :P


Den här veckan var väl tänkt att vara ägnad åt helhjärtat pluggande. Det började bra i måndags, men jag tror jag tog ut mig för mycket då, för sen dess har det vart allt möjligt annat än pluggning som varit aktuellt...

Måndagkväll: Män som hatar kvinnor med far och syster Petra. Fruktansvärt obehaglig film, tur att man visste vad som skulle hända ;) Men riktigt bra var den.

Tisdag: Var på gymmet två gånger och ovanstående vårtecken utspelade sig.

Onsdag: Hade lite kalas med alkohol för Tobias som blivit karl och fyllt 23 :P Vi spelade Geni, och jag briljerade ju som vanligt (not!) hahaha ;)

Torsdag: Gjorde färdigt projektarbetet *weho* och gymmade. Sen bjöd Petrabus på mat, en utsökt måltid bestående av korv o mos :) Satt o tölade halva kvällen, sen kom Patrik hem från Norge :D


Slutligen idag har jag faktiskt läst i boken som jag har skullat läsa ut ett tag nu, men sen smet jag iväg till Danspasset o shakeade loss som om det inte fanns en morgondag. Det är gött att svettas. Jag tycker bäst om när alla klappar samtidigt. Det låter så gött :)



Not too bad ey? ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej hopp!



Får man skriva om de nu? Våga inte nämna namn, men ja vill slänga upp kort..



Du får sluta vara en sån hurtbulle nu och gravidäta med mig, lite sympati borde ja väl få =P.



va önskar du dig föresten? Snart dax för party jue =)..



ha de gott



Kramkram

2009-03-24 @ 16:18:08
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0