Forrest

Så nu var jag ute på en 2-timmars cykeltur med kameran i högsta hugg. Lyssnade igenom hela nya playlisten som jag lämpligt nog döpt till 'Kent blandar o ger' En enda lång playlist med bara Kent :)

Vi gillert!

image34

Det var litte coolt väder ute, blå himmel o både mörka o vita moln :)

Så fångade jag en fjäril. På bild iallafall ;)

image35


DAGENS OUTFIT

image36

Tröja från Gina Tricot, linne från Vero Moda samt mjukisbyxor från Sigrid och superfräna joggingskor från who-knows-what ;) Lyssnandes på Lars.




Såg på Forrest Gump innan jag for. Fan vad jag gillar den filmen. Det var en sommar, tror det var första sommaren i Strömstad, som jag såg på den jämt. Andra sommaren var det mest Smala Sussie som gällde. Fast vi hade ingen tv större delen av vistelsen, så jag fick ligga o citera hela filmen för kusin Jenny om o om igen. Kanonsommar var det.. :D


Borde återvända till strömmarnas stad snart, ja jag saknert...

Kommentarer
Postat av: Steve-O

Nice pose woman! ;)

2007-08-21 @ 13:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0