Jul i Sverige :)

Hemma i Norge igen då. Ganska intensiv jul måste jag säga.. Till Sverige på natten till julafton, tillbaks till Norge och direkt till jobbet på annandagen...

Och imorrn kommer familjen hit :D Så blir det att åka tillbaks till Sverige för mig några dagar.. Och Sen kanske jag kan få vara hemma o vila lite ;)

Men det var en kul jul, det var det, första gången på 2 år som julafton spenderades med familjen :) Inte helt fel. Vi gjorde väl precis vad alla andra gjorde just den där dagen. Åt för mycket, öppnade paket, satt framför tvn, spelade spel och åt kopiösa mängder godis, mest choklad, fast man redan är så mätt så man storknar... :)

Inget nytt med andra ord...

image98






Hela familjen bus :) Ja, fast jag står ju bakom kameran då, så jag syns inte ;D

God jul!

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0