Off we go...

Nu är det nästan dags.. Måste bara sova en natt till, sen blir det England :D

Jag ska se hela 4 flygplatser på en o samma dag. Det ska bli kul att se hur de sköter säkerheten. Jag ska lägga allt mitt flytande i en påse, och jag ska inte vara en av alla dom som gnäller och glömmer att lägga ur påsen ur väskan.

Idag krockade jag, mycket olämpligt, med min vattenflaska, så att läppen började blöda. Det gjorde fasansfullt ont och Geir-Ove blev orolig. Men jag var glad ändå, jag ska ju flyga imorrn :D

Det lär bli donuts och pizzabuffe och St Albans och Gwyneth och röda telefonkiosker och allt det andra som Göran så fint beskrev i sin blogg. I can't wait! Kanske en tripp till McDonalds på Victoria också, där vi gick vilse och ville börja hänga :)

Vilka grejer...

Nej, borde väl sova snart, upp 4.45 imorrn.. Kommer bli skumt att åka till jobbet utan o jobba :P

London Calling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0